Strategi og pejlemærker
Administrations- og Servicestyrelsen har fire strategiske pejlemærker:
- Administrations- og Servicestyrelsen skal effektivt levere relevante shared service ydelser af høj kvalitet, så de øvrige styrelser kan fokusere på deres kerneopgaver.
- Administrations- og Servicestyrelsen skal udvikle og understøtte koncernfælles rammer, vilkår og værktøjer, så Skatteministeriets koncern fortsat er en effektiv, tidssvarende og attraktiv arbejdsplads.
- Administrations- og Servicestyrelsen skal sikre et godt samarbejde og gode relationer til de øvrige styrelser samt gennemsigtighed og involvering i opgaveløsningen.
- Administrations- og Servicestyrelsen skal sikre en kontinuerlig høj faglighed gennem rettidig rekruttering af nødvendige kompetencer samt strategisk medarbejder- og ledelsesudvikling.
Mål- og resultatplan
Administrations- og Servicestyrelsens mål- og resultatplan skal sikre retning og styring i arbejdet med de strategiske pejlemærker.
Se Administrations- og Servicestyrelsens mål- og resultatplan for 2024 (PDF).
Resultatløn/engangsvederlag til styrelsesdirektør
Styrelsesdirektørens engangsvederlag gives for en ekstraordinær indsats på baggrund af departementschefens vurdering af direktørens samlede performance over året. Udmøntning for 2023 udgør 25.000 kroner.